.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدارغیررسمی‌جلیلی‌واشتون‌چه‌گذشت؟

شفاف: دیدار سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و کاترین اشتون مذاکره کننده ارشد هسته ای گروه 1+5 در حالی پایان یافت که بر اساس برخی گزارش ها اشتون در چند روز آینده به آمریکا سفر خواهد کرد تا نتایج دیدار خود را به اطلاع وزرای خارجه 1+5 برساند.

اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپاست، قرار است در حاشیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با وزرای خارجه ۵ عضو دائمی شورای امنیت و آلمان دیدار کند.

اشتون سه شنبه به سرکنسولگری ایران در استانبول رفت تا با سعید جلیلی، گفت و گو کند. اشتون بعد از این دیدار آن را «مفید و سازنده» توصیف کرد. بعد از این دیدار بیانیه ای صادر شد که در آن این دیدار غیر رسمی و بخشی از تلاش ها برای پایان پرونده هسته ای خوانده شد.

این بیانیه از دیدار غروب سه شنبه جلیلی-اشتون به عنوان فرصتی مهم برای یادآوری ضرورت دستیابی فوری به پیشرفت در گفت و گوهای هسته ای به ایران، نام برده شده است. آنگونه که اعلام شده محور مذاکرات بر اساس توافق های صورت گرفته در گفت و گوهای ماه ژوئن در مسکو و مذاکرات فنی بین معاونان هر دو مذاکره کننده در ماه ژوئیه بوده است. جلیلی و خانم اشتون از ماه آوریل سه دیدار رسمی داشته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.14 seconds.